SMM
Social Media Marketing
Վստահորեն կարելի է ասել, որ 21-րդ դարը համարվում է սոցիալական ցանցերի դարաշրջան: Այս հարթակներում մենք շփվում ենք ընկերների և հարազատների հետ, նոր տեղեկություններ ստանում, սովորում, զվարճանում, վաճառում…
Սոցիալական ցանցերում վաճառել հնարավոր է գրեթե ամեն ինչ՝ հագուստից մինչև կենդանիների խնամքի ծառայություններ: Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ մարդկանց մեծ մասը նախընտրում են ինֆորմացիա ստանալ սոցիալական կայքերից: Վիճակագրության համաձայն, մարդկանց 90%-ից ավելին նախընտրում է հենց սոցիալական ցանցերի միջոցով տեղեկություններ ստանալ ապրանքանիշի կամ արտադրանքի մասին:
Մեր կողմից առաջարկվող ծառայությունների փաթեթներն են
ՓԱԹԵԹ Mini
Գին - 100 000 դր․/ամսական
Հրապարակումների քանակը - 8
Սթորիների քանակը - 12
Օրական հետադարձ կապի ժամերի քանակը - 1 ժամ
Պրոֆեսիոնալ ֆոտոնկարահանում - 0 հատ
Լեզուներ - 🇦🇲
Առաջարկվող գովազդային բյուջեն (գումարը ներառված չէ ամսական փաթեթի արժեքի մեջ) - 100$
ՓԱԹԵԹ Standart
Գին - 150 000 դր․/ամսական
Հրապարակումների քանակը - 12
Սթորիների քանակը - 18
Օրական հետադարձ կապի ժամերի քանակը - 2 ժամ
Պրոֆեսիոնալ ֆոտոնկարահանում - 5 հատ
Լեզուներ - 🇦🇲
Առաջարկվող գովազդային բյուջեն (գումարը ներառված չէ ամսական փաթեթի արժեքի մեջ) - 150$
ՓԱԹԵԹ Business
Գին - 250 000 դր․/ամսական
Հրապարակումների քանակը - 24
Սթորիների քանակը - 24
Օրական հետադարձ կապի ժամերի քանակը - 6 ժամ
Պրոֆեսիոնալ ֆոտոնկարահանում - 10 հատ
Լեզուներ - 🇦🇲
Առաջարկվող գովազդային բյուջեն (գումարը ներառված չէ ամսական փաթեթի արժեքի մեջ) - 250$
ՓԱԹԵԹ Premium
Գին - 350 000 դր․/ամսական
Հրապարակումների քանակը - 30
Սթորիների քանակը - 90
Օրական հետադարձ կապի ժամերի քանակը - 8 ժամ
Պրոֆեսիոնալ ֆոտոնկարահանում - 20 հատ
Լեզուներ - 🇦🇲 🇷🇺 🇺🇸
Առաջարկվող գովազդային բյուջեն (գումարը ներառված չէ ամսական փաթեթի արժեքի մեջ) - 300$
ԲՈԼՈՐ ՓԱԹԵԹՆԵՐԸ ԻՐԵՆՑ ՄԵՋ ՆԵՐԱՌՈւՄ ԵՆ
- Ռազմավարության մշակում
- SMM ռազմավարության և հրապարակումների կոնտենտ-պլանի կազմում (համաձայն յուրաքանչյուր բրենդի առջև դրված նպատակների և թիրախային խմբերի)
- Մրցակիցների գործունեության մոնիտորինգ
- Էջի վիզուալ դիզայն (էջի ոճի ձևավորում` cover photo, service icon, magazin icon, տեխնիկական հատվածների շտկում)
- Էջում հրապարակվող նկարների մշակում
- Տեքստերի մշակում (copywriting )
- Հեշթեգերի ընտրություն
- Գովազդի թիրախավորում
- Գովազդի արդյունքների վերլուծություն