Մարքեթինգային հետազոտություններ

Մարքեթինգային հետազոտություններ

Ցանկացած կազմակերպության հաջողությունը կախված է նրանից, թե ինչքանով է իր կոզմից առաջարկվող ապրանքը կամ ծառայությունը համապատասխանում գնորդների պահանջմունքներին: (Մարքեթինգային հետազոտություններ)

Հենց այդ նպատակով են իրականացվում մարաքեթինգային հետազոտությունները, որոնք նպաստում են կազմակերպության հետագա առաջխաղացմանը: Հետազոտությունը թույլ է տալիս ղեկավարությանը կայացնել հիմնավորված որոշումներ, կապված զբաղեցրած դիրքի հետ և նվազագույնի հասցնել շատ ռիսկեր:

Ավելին, մարքեթինգային հետազոտությունը հնարավորություն է տալիս ստանալ շուկայի մասին ավելի ճշգրիտ և արդի տեղեկատվություն `որոշակի ապրանքի պահանջարկը որոշելու հնարավորությամբ, ինչն էլ իր հերթին օգնում է որոշել սպառողի հիմնական պահանջները:

Մարքեթինգային հետազոտությունը մարքեթինգային խնդիրների իդենտիֆիկացման և լուծման արդյունավետության բարձրացման նպատակով տեղեկատվության համակարգված և օբյեկտիվ հավաքագրումը, վերլուծումը, տարածումը և կիրառումն է։ Մարքեթինգային հետազոտությունները ըստ նպատակի դասակարգվում են հետևյալ կերպ.

  • հետազոտություններ, որոնք կատարվում են հիմնախնդրի բացահայտման համար
  • հետազոտություններ, որոնք կատարվում են հիմնախնդրի լուծման համար։

Մարքեթինգային հետազոտությունների պրոցեսը բաղկացած է 6 փուլերից.

  1. հիմնախնդրի սահմանում
  2. հիմնախնդրի լուծման մոտեցման մշակում
  3. հետազոտությունների պլանի մշակում
  4. տեղեկատվության հավաքագրում
  5. տվյալների պատրաստում և վերլուծություն
  6. հաշվետվության պատրաստում և ներկայացում։

Մարքեթինգային հետազոտությունների ընթացքում ձեռք բերված առաջնային կամ երկրորդային տեղեկատվության վերլուծության հիման վրա կայացվում են ռազմավարության մասով կարևոր որոշումներ։

Մարքեթինգային հետազոտություները լինում են որակական կամ քանակական։ Հետազոտություների տեսակը և ինֆորմացիայի հավաքագրման եղանակը կախված են հետազոտության նպատակից։

Մարքեթինգային հետազոտություններ – Տեսակները

Մարքեթինգային հետազոտությունները բաժանում են 2 տեսակի՝ առաջնային և երկրորդային:

Առաջնային հետազոտության ժամանակ ինֆորմացիան հավաքվում է հենց սկզբնաղբյուրից, անմիջապես թիրախային լսարանից: Այստեղ կարելի է կիրառել ֆոկուս խմբերը, հարցում հեռախոսով կամ ինտերնետով — ցանկացած մեթոդ, որը թույլ կտա ստանալ թիրախային լսարանի կարծիքը, նախասիրությունները, արձագանքները:

Երկրորդային հետազոտության ժամանակ վերլուծվում է արդեն նախապես հավաքագրված տեղեկատվությունը: Նման հետազոտությունները հիմնականում օգտագործվում են մրցակիցներին ուսումնասիրելու համար:

Հետազոտության իրականացման քայլերի հաջորդականությունը հետևյալն է

  • Թիրախային լսարանի ընտրություն
  • Ռեսպոնդենտների ընտրություն
  • Մասնակիցների ներգրավում
  • Հարցերի նախապատրաստում
  • Հարցումի տեսակի ընտրություն
  • Հետազոտության անցկացում և արդյունքների վերլուծություն
  • Հաշվետվության կազմում

Մարկետինգային հետազոտությունները պետք է անցկացնել պարբերաբար, նույնիսկ եթե կարծում եք, որ արդեն ուսումնասիրել եք ձեր թիրախային լսարանը ամբողջությամբ: Ժամանակի ընթացքում պահանջմունքները կարող են փոխվել, մոտիվացիաները հաստատուն չեն բացի այդ, ժամանակ առ ժամանակ շուկա կարող է մտնել նոր ապրանք, որի արձագանքները հնարավոր չի իմանալ առանց հետազոտության: (Մարքեթինգային հետազոտություններ)

Պրոֆեսիոնալ իրականացված մարքեթինգային հետազոտություները միայն կնպաստեն Ձեր կազմակերպության առաջխաղացմանը: